top of page

        Επιστημονική Εποπτεία & Επιστημονικός Συντονισμός

Η εκπαιδευτική φιλοσοφία του Ινστιτούτου βασίζεται στις αρχές τις πολυφωνίας, του διαλόγου, τις κριτικής  και της κατανόησης όπως επίσης και της επιστημονικής τεκμηρίωσης των όσων διδάσκονται και πρεσβεύονται από το Ινστιτούτο. 

Γίνεται προσπάθεια κατανόησης των οπτικών, των βασικών αρχών, των σημείων συνάντησης και των διαφοροποιήσεων τόσο με τα επιμέρους οικογενειακά – συστημικά μοντέλα και τις εξελίξεις τους όσο και με άλλες ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις.
 

Για να στηριχθεί έμπρακτα η πιο πάνω προσέγγιση και τη συνεχή ανάπτυξη, τη διαμόρφωση μαθησιακών αποτελεσμάτων, την κριτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στόχων και τη διατήρηση της επικαιρότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων το Ινστιτούτο προχώρησε στη δημιουργία του Επιστημονικού του Συμβουλίου.  

Η ίδρυση του Επιστημονικού Συμβουλίου (ΕΣ) παρέχει τη δυνατότητα για τη στενή και εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ της ομάδας των εκπαιδευτών, των συνεργατών και της διευθυντικής ομάδας του Ινστιτούτου. 

 

Ο Ρόλος  και Αρμοδιότητες του ΕΣ:

  • Να συμβουλεύει ως προς τη συμβατότητα του 4ετους προγράμματος με τις προδιαγραφές και ελάχιστες απαιτήσεις των Ευρωπαϊκών σωμάτων Ψυχοθεραπείας.

  • Να συμβουλεύει για την ανάπτυξη του αναλυτικού 4ετους Προγράμματος και των βιωματικών εργαστήριων και παροχής εποπτείας σε φοιτητές και αποφοίτους.

  • Να συμβουλεύει για τον εμπλουτισμό του 4ετους προγράμματος με υλικά και δραστηριότητες, παιδαγωγικά υγιείς και επιστημονικά έγκυρες, ούτως ώστε το 4ετες πρόγραμμα να καταστεί πρότυπο.

  • Να συμβουλεύει για την ανάπτυξη και διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων.

  • Να συμβουλεύει για τη συνεχή επιμόρφωση νέων εκπαιδευτών και εποπτών στο 4ετες πρόγραμμα.

  • Να συμβουλεύει, ως προς το πλάνο δράσεων προβολήςτουΙνστιτούτου.

  • Να συμβουλεύει, να αναλαμβάνει ή να αναθέτει ευθύνες για δραστηριότητες όπως:

  1. Ανάπτυξης θεωρητικής και εφαρμοσμένης έρευνας

  2. Διασύνδεσης με Πανεπιστήμια και Ινστιτούτα έρευνας και εκπαίδευσης

  3. Της συγγραφής προδιαγραφών εκπαιδευτικού υλικού και περιεχομένου και οδηγών καλών πρακτικών

  4. Δημοσίευσης μελετών και αποτελεσμάτων έρευνας σεπεριοδικά καισυνέδρια

bottom of page