Πολιτική και διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων, καταγγελιών και ενστάσεων των εκπαιδευομένων

020003.jpg

Η Διεύθυνση του Ινστιτούτου αποδέχεται την καλόπιστη κριτική και άμεσα θα αναγνωρίσει τυχόν λάθη της ή παραλήψεις.  Δεσμεύεται να εξηγήσει που έγιναν λάθη ή δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες, να ενημερώσει τους άμεσα ενδιαφερομένους το τι θα κάνει για να διορθωθούν τα όποια ζητήματα και το πως θα διασφαλίσει  ότι δεν θα συμβούν τα ίδια προβλήματα στο μέλλον. 

 

Επίσης δεσμεύεται να εξετάσει την όποια ένσταση σχετικά με αποφάσεις που έχει λάβει η κανονισμούς που έχει εκδώσει.

Στα αρχεία πιο κάτω επισυνάπτονται η Πολιτική και διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων, καταγγελιών και ενστάσεων των εκπαιδευομένων και και το Έντυπο υποβολής παραπόνων, καταγγελιών και ενστάσεων του Ινστιτούτου

Πολιτική και διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων

Έντυπο υποβολής παραπόνων, καταγγελιών και ενστάσεων