Καθηγητές, Επόπτες & Συνεργάτες
Καθηγητές & Επόπτες

Χαρά Γουρνάρη
Ψυχολόγος, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια και εκπαιδεύτρια. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία και Συμβουλευτική στο Συστημικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης και ειδικεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική ατόμων, ζευγαριών, οικογενειών και ομάδων.
Δρ Κεσίσογλου Γιώργος
Ψυχολόγος, Συστημικός Ψυχοθεραπευτής, Διδάκτορας Κοινωνικής Ψυχολογίας του τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.
Ιωάννα Ρεβίθη
Ψυχολόγος (Ε.Κ.Π.Α.) με μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνική και Κλινική Ψυχολογία (Α.Π.Θ.) ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. Έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική Συμβουλευτική και Θεραπεία καθώς και στην Τραυματοθεραπεία emdr σε ενήλικες και παιδιά. Εργάζεται από το 2009 με ενήλικες, παιδιά, ζευγάρια και οικογένειες, θεραπευτικές και συμβουλευτικές ομάδες αλλά και ως καθηγήτρια ψυχολογίας και επόπτρια θεραπευτών. Είναι μέλος της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).
Γεωργία Ασλανίδου
Ψυχολόγος – Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια. Απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές σπουδές (MSc in Psychology of Education, Distinction) στο Institute of Education (London, U.K.) και διδακτορικό στο τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ, με θέμα την ψυχική ανθεκτικότητα σε παιδιά γονέων χρηστών ουσιών. Εκπαιδεύτηκε στη Συστημική-Οικογενειακή Θεραπεία και Συμβουλευτική (Σ.Ι.Θ.) και στη συνέχεια εξειδικεύτηκε στη Συστημική Θεραπεία Παιδιών και Εφήβων. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση στο StoryPlay Skills (PTUK), η οποία βασίζεται στην εφαρμογή των θεραπευτικών αρχών του Milton Erickson σε παιδιά και εφήβους. Από το 2007, εργάζεται ως ψυχολόγος στον ΟΚΑΝΑ, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε θέματα που αφορούν τη σύνδεση της εξάρτησης με τον γονεϊκό ρόλο και την προσαρμογή των παιδιών. Συνεργάζεται με το Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου και το Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων – Γ.Ν. Γ. Παπανικολάου. Δίδαξε μαθήματα Ψυχολογικής Αξιολόγησης στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ. Είναι μέλος της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ), της British Psychological Association (BPS) και του Play Therapy Association (PTI).
Δημήτρης Φιλοκώστας
Είναι παιδοψυχίατρος και οικογενειακός θεραπευτής και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Είναι Ειδικός Ψυχικής Υγείας στο Παιδικό Χωριό SOS στο Πλαγιάρι. Συνεργάζεται με την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας «Συν-ειρμός», στα Τρίκαλα. Πήρε το πτυχίο του στην Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. Έχει ειδικευτεί στην Ψυχιατρική Κλινική Παιδιών & Εφήβων του Γ.Ν. «Γ. Παπανικολάου» και εκπαιδεύτηκε ως οικογενειακός θεραπευτής στο Ινστιτούτο Συστημικής Σκέψης και Ψυχοθεραπείας. Συμμετείχε στο European Summer School in Family Therapy, οργανωμένο από το Context (UPC KU Leuven, Belgium), με θέμα τη διαλογική προσέγγιση. Οι ιδέες του για τη θεραπεία πηγάζουν από τις αξίες του Δικτύου για τον Ανοιχτό Διάλογο, και εμπνέονται από την κριτική ματιά του Δικτύου για την Κριτική Ψυχιατρική. Έχει εκπαιδευτεί στις ιδέες και τις πρακτικές της Μη Βίαιης Αντίστασης (Foundation and Advanced Level στο Partnership projects UK)
Λάμπρος Σταύρου
Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής (ECP), εκπαιδευτής και επόπτης. Υπεύθυνος για τη διδασκαλία του Κώδικα Δεοντολογίας και Ηθικής.
Συνεργάτες
Μαρία Ρωσσίδου
Ψυχολόγος, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια (ECP) και εκπαιδεύτρια.
Κατερίνα Μιχαήλ
Κοινωνιολόγος, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια (ECP), μέλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Οικογενειακής Θεραπείας (EFTA) και εκπαιδεύτρια.